Trstenik forum Trstenik
Trstenik Srbija
 
 FAQ - esto Postavljana PitanjaFAQ - esto Postavljana Pitanja   TraiTrai   Lista lanovaLista lanova   Korisnike grupeKorisnike grupe   Registruj seRegistruj se 
 ProfilProfil   Proveri privatne porukeProveri privatne poruke   PristupiPristupi 

Formula 1 ::: Sezona 2008
Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sledeci
 
Napii novu temu   Odgovori na poruku    Trstenik forum -> Sport
Pogledaj prethodnu temu :: Pogledaj sledeu temu  

Na koga tipujete ove sezone???
Alonso
27%
 27%  [ 5 ]
Raikonen
22%
 22%  [ 4 ]
Masa
5%
 5%  [ 1 ]
Barikelo
0%
 0%  [ 0 ]
Neko drugi
44%
 44%  [ 8 ]
Ukupno Glasova : 18

Autor Poruka
lord.trax
Nocni Strazar
Nocni Strazar


Pridruio: 29 Jan 2007
Poruke: 5091
Lokacija: Ulmefeld

PorukaPoslao: Sre Jun 20, 2007 2:12 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Njegova cukun-baba je dovedena iz Kabinde da radi kao sluzavka. Tu su je silovali njih 15, njegovu pra-babu njih 5, tek se njegova baba skrasila sa jednim, znaci 50:50. Nije cist Englez.
_________________
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku Poalji email
skiner_x
Ratnik Svetla
Ratnik Svetla


Pridruio: 20 Sep 2006
Poruke: 1510
Lokacija: Elms Field, Serbia, EU

PorukaPoslao: Pet Jul 06, 2007 12:16 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Први незванични тренинг

Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
1 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:21.100
2 6 Kimi Räikkönen Ferrari 1:21.211 0.111
3 5 Felipe Massa Ferrari 1:21.285 0.185
4 1 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 1:21.675 0.575
5 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:22.006 0.906
6 10 Robert Kubica BMW 1:22.107 1.007
7 9 Nick Heidfeld BMW 1:22.176 1.076
8 17 Alexander Wurz Williams-Toyota 1:22.216 1.116
9 11 Ralf Schumacher Toyota 1:22.878 1.778
10 8 Rubens Barrichello Honda 1:22.956 1.856
11 12 Jarno Trulli Toyota 1:23.030 1.930
12 23 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:23.037 1.937
13 4 Heikki Kovalainen Renault 1:23.099 1.999
14 3 Giancarlo Fisichella Renault 1:23.179 2.079
15 7 Jenson Button Honda 1:23.517 2.417
16 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:23.548 2.448
17 15 Mark Webber Red Bull-Renault 1:23.564 2.464
18 14 David Coulthard Red Bull-Renault 1:23.618 2.518
19 19 Scott Speed STR-Ferrari 1:23.854 2.754
20 20 Adrian Sutil Spyker-Ferrari 1:23.954 2.854
21 18 Vitantonio Liuzzi STR-Ferrari 1:24.154 3.054
22 21 Christijan Albers Spyker-Ferrari 1:24.172 3.072
_________________

Global Massage: Ne vredi da mi saljete privatne poruke jer ne mogu da vam odgovorim, gazda mi je zabranio tu mogucnost!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku MSN Messenger
skiner_x
Ratnik Svetla
Ratnik Svetla


Pridruio: 20 Sep 2006
Poruke: 1510
Lokacija: Elms Field, Serbia, EU

PorukaPoslao: Pet Jul 06, 2007 12:31 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Meklaren i Ferari pod istragom FIA
Cetvrtak, 5. jul 2007. 11:10

Medjunarodna automobilistièka asocijacija (FIA) otvorila je istragu o navodnoj nelegalnoj razmeni informacija izmedju ekipa Formule 1, Meklarena i Ferarija.

U Meklarenu odbacuju optužbe i tvrde da su temeljno sproveli istragu u svojim redovima, kojom je utvrdjeno da ni jedan èlan engleske ekipe nije iskoristio informacije, koje su ranije navodno primili od inženjera Ferarija, navodi se u saopštenju britanskog tima.

Ekipa Rona Denisa je ranije objavila da je otpustila jednog radnika nakon što je otkriveno da je krajem aprila primio paket informacija iz Ferarija. Sluèaj je odmah prijavljen FIA, kako bi se utvrdilo da Meklaren nije iskoristio informacije za poboljšanje svojih bolida.

Ferari je takodje otpustio jednog inženjera, Britanca Najdžela Stepnija, nakon istrage kojom je utvrdjen pokušaj sabotaže na bolidima Felipea Mese i Kimija Raikonena pre trke za Veliku nagradu Monaka.

(MONDO)
_________________

Global Massage: Ne vredi da mi saljete privatne poruke jer ne mogu da vam odgovorim, gazda mi je zabranio tu mogucnost!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku MSN Messenger
skiner_x
Ratnik Svetla
Ratnik Svetla


Pridruio: 20 Sep 2006
Poruke: 1510
Lokacija: Elms Field, Serbia, EU

PorukaPoslao: Sub Jul 07, 2007 9:29 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

F1: Silverston, jedan od klasika
Sreæa je pa ne moramo da duže od nedelju dana èekamo na odgovor da li je Velika nagrada Francuske bila poèetak velikog povratka Ferarija, ili samo greška u Meklarenovom scenariju. Kimi, Felipe i Luis su sa pobednièkog postolja poslali Manji Kur pravo u istoriju. Bila je to dobra trka: dok su Masa i Raikonen praktièno vozili na štopericu, videli smo i preticanja, strateške igre koje su urodile plodom, kao i one koje nisu ispunile svrhu, vredne duele Alonsa i Hajdfelda, odnosno Alonsa i Fisikele, kao i bitku Hamiltona i Kubice toèak uz toèak. Fernando je ponovo pokazao da još kako zna da bude agresivan, ali tek kada mora. Danas se ionako retko dešava drugaèije.

Pogledajmo kako je štampa prokomentarisala Manji Kur. Dvostruku pobedu Ferari nije postigao još od Hokenhajma, u julu 2006, pa su Italijani slali komplimente na Kimijev raèun i ponovo poèeli da njegov talenat uporeðuju sa Šumaherovim, te da Finca proglašavaju "dostojnim naslednikom". Oèigledno je Mihael i dalje mera svih stvari. Englezi su se usredsredili na Hamiltonov plasman, za njih je Luis bio "tek druga violina na Ferarijevom francuskom vaskrsnuæu". Španci su pažnju posvetili rastuæem Alonsovom zaostatku i zahvaljivali timu propetog konjiæa što je spreèio Hamiltona da izgradi još veæe voðstvo.

A kako stvari stoje u vodeæim ekipama? Ferari ponovo veruje u svoje šampionske izglede i rezultat iz Francuske smatra odluèujuæim za ostatak i vozaèkog i konstruktorskog prvenstva. Plan je da se u Silverstonu opet napada i da se skor iz Manji Kura ponovi. S druge strane, Ron Denis ne vidi razlog za uznemirenost, jer misli da se Ferari nije znaèajno poboljšao, veæ Meklaren ni u jednom trenutku u Francuskoj nije iskazao svoj pravi potencijal: "Ovog vikenda smo potcenili Ferari. Dobro su radili i donekle napredovali, ali smo im mi dopustili da izgledaju bolje nego što su stvarno bili." U BMW-u su bili zadovoljni pozicijama u Francuskoj, a Tajsen posle svega nije skidao osmeh s lica. Razumljivo, jer su 9 bodova najbolji timski skor otkad postoji BMW Zauber.

Alonso je najavio scenario internog duela u Meklarenu: "Jednog dana Hamiltona æe snaæi problemi sa menjaèem, kao mene, ili æe izaæi sigurnosni automobil, ili nešto drugo. Nadam se da æu tada biti u situaciji da njegovu prednost smanjim za 6 ili 8 bodova." U tome nema nièeg spornog, nevolja je što se u ovoj situaciji sve Fernandove reèi tumaèe kao izjave ogorèenog gubitnika. Tako æe reèenice: "Verujem da bi Meklarenu bilo draže kad bi Luis pobedio u Silverstonu. Ja sam Španac, on je Englez koji vodi u plasmanu. Ako bi Luis pobedio, ekipa bi se jako radovala," verovatno biti shvaæene kao oživljavanje teza o postojanu prefrencijalnog tretmana za Hamiltona, ili kao opravdanje za dolazeæi neuspeh.

Furiozan poèetak, sporija završnica

O istorijatu Britanskog gran prija i konfiguraciji Silverstona detaljno smo govorili pred trku 2006, pa æemo ovog puta rezimirati samo najvažnije. Pista je poznata po nizu od pet brzih krivina u prvoj polovini kruga. Posebno obeležje daje joj Megots-Bekets-Èepel kompleks, jedna od najzahtevnijih i najfinjih kombinacija na celom F1 kalendaru. Reè je o sledu brzih S zavoja, sa rapidnim promenama pravca u kojima se automobil dovodi do limita, a vozaèi izlažu jakim G-silama.

Ova sekcija zahteva veoma stabilan bolid i odvažnog vozaèa, a mora se proæi brzo da bi se napao Hangar pravac, na èijem završetku se dostiže 300 km/h. Tek u sredini i završnici kruga ima i nekoliko sporih krivina kao što su Vejl, Prajori i Bruklends i tu je esencijalno dobro mehanièko prianjanje. Sama površina piste prilièno je gruba, što u kombinaciji sa visokim brzinama snažno troši gume. Zato su pneumatici izbora relativno tvrdi.

U Silverstonu je ponovo na sceni prilagoðeni osnovni aero paket, onaj koji se vozi na veæini trka. Staza zahteva automobile koji stvaraju srednji i visok aero potisak, radi brzine u krivinama, što se plaæa veæim otporom vazduha. Podešavanje mora da pomiri zahteve za što veæom brzinom i visokim potiskom, koji su posledica krupne disharmonije izmeðu vrlo brzih i sporijih sekcija.

Dodatni, i to veliki uticaj ima vetar. Zahvaljujuæi aerodinamici automobili ostvaruju prianjanje i stabilnost, a èim poène da duva, stvari se remete. Èeoni vetar pomaže u nekim krivinama, jer poveæava pritisak na bolid, pa ovaj bolje leži na stazi. Vetar u leða dobro doðe na pravcu, ali je velika smetnja na koèenju i u zavojima.

Kiša na Silverstonu može da pada u kontinuitetu, kao u Belgiji. Po mokroj stazi prianjanje je ionako slabo, ali tada vetar ume da dodatno destabilizuje automobil u brzim zavojima. Iako je dugoroèna prognoza predvidela kišu na sam dan trke, uobièajeno se standardan set-ap ne žrtvuje za kišni, veæ se, ako kiša pada, vrše prilagoðavanja nagiba krila i pritiska u gumama.

Set-ap za Silverston
Kada su 2006. na scenu stupili V8 agregati, na Silverstonu je za oko 12% porastao procenat kruga koje se vozi pod punim gasom. Ove godine, sa manje "lepljivim" gumama, taj procenat je pao sa 71% na 68%, što je i dalje prilièno visoko optereæenje. Veæ opisani prvi deo kruga i dalje zahteva vrlo malo koèenja, a motor treba da se odaziva i na visokim obrtajima, jer se brze krivine voze punim ili skoro punim gasom.

Bolid mora da stvara srednji i visok aero potisak, zbog kompleksa brzih krivina u poèetnom delu kruga. Relativno kratki pravci i zone koèenja ne dopuštaju preticanja, èak i ako zbog visokog potiska trpi krajnja brzina na pravcu. Nigde se ne koèi previše snažno, pa rashlaðivanje koènog sistema ne predstavlja poseban problem, štaviše, otvori za dovoðenje vazduha su meðu najmanjima u godini, kako ne bi remetili aerodinamiku.

Udaljenost bolida od tla je bitna karakteristika na Silverstonu, buduæi da je komplementarna sa aerodinamièkim performansama u brzim zavojima. Površina je prilièno neravna, najviše na koèenju za krivinu Vejl, gde bolid lako postane nemiran. Tražeæi najbržu putanju na izlasku iz krivina, piloti voze preko iviènjaka, pa se staza oseæa kao neravnija nego što stvarno jeste.

Oslanjanje je podešeno tako da prednji kraj bolida bude tvrði, a zadnji mekši. Prvo daje dobru upravljivost i agilnost pri izmenama pravca, drugo obezbeðuje bolje hvatanje asfalta i prenos snage u krivinama Klab, Ebi i Lafild.

Silverston je i brza i abrazivna pista, pa zajedno sa Spa i Sepangom, spada u najzahtevnije staze kada su gume u pitanju. Konfiguracija staze i priroda podloge uslovile su da Bridžston dopremi medijum i tvrde pneumatike, najtvrðu kombinaciju koju u programu ima. Gume moraju da obezbede visoku stabilnost u zavojima na otvaranju kruga, dobro prianjanje u završnici, a tokom cele trke treba da su otporne na toplotu i habanje.

Potrošnja goriva je visoka, veliki je i gubitak vremena ukoliko se vozi sa preteškim bolidom. Silverston je jedna od staza na kojoj strategije retko variraju u odnosu na uobièajena dva pit stopa, s tim što oni najbrži èesto kreæu nešto lakši, kako bi imali visoku startnu poziciju, a zatim èistu stazu pred sobom i optimalne uslove u ranoj fazi trke. Ovo je tim važnije jer su preticanja gotovo nemoguæa, izuzev ako postoji velika razlika u performansama automobila, ili ako vozaè napred naèini grešku. Ako ataka bude, prava mesta su krivine Stouv, Vejl i Klab.

Zapoèeo vozaèki karusel
BMW Zauber konaèno je iskazao želju da produži ugovor sa Nikom Hajdfeldom za još dve godine, zakljuèno sa 2009. Dr Mario Tajsen najavio je da æe uskoro sigurno zapoèeti razgovori o tome, a postoje i nagoveštaji da æe stvar biti obavljena i objavljena na Velikoj nagradi Nemaèke. Verner Hajnc, Nikov menadžer, to meðutim nije potvrdio. Ako se saradnja Hajdfelda i BMW-a nastavi, biæe to i znak verovanja da vozaè iz Menhengladbaha može da konkuriše za šampionski naslov, jer plan progresa tima podrazumeva pobede u 2008, a borbu za titule 2009.

Ostane li Hajdfeld gde jeste, za Fetela nema mesta u timu BMW Zauber. Otud i najave da æe dvadesetogodišnjak voziti za Toro Roso tokom 2008. Za Tajsena je to "zamisliva varijanta", koja omoguæava Fetelu da stekne još trkaèkog iskustva u Formuli 1. Gerhard Berger i Ditrih Matešic, suvlasnici ekipe Toro Roso, definitivno jesu zainteresovani za novu nemaèku zvezdu, èiji uspon Red Bul veæ dugo sponzoriše. Doduše, bivši F1 as tvrdi da konkretnih razgovora na temu još nije bilo.

Prema nekim informacijama, Nelson Pike mlaði mogao bi veæ na Nirburgringu da debituje u Formuli 1, ali ne u bolidu Renoa, veæ Vilijams-Tojote. Time bi bio okonèan angažman Aleksa Vurca, a ovaj potez potpomaže Petrobras, brazilski državni petrohemijski gigant i jedan od Vilijamsovih sponzora, koji bi i finansirao celu operaciju. O detaljima se, razumljivo, pregovara sa Briatoreom.

Najstariji i najiskusniji vozaèi F1 karavana ostaju u sportu. Red Bul je sa Kultardom (220 trka u karijeri) produžio ugovor za još jednu godinu. Pošto je ostanak Marka Vebera u 2008. još ranije potvrðen, Red Bul je otklonio sve nepoznanice oko svoje vozaèke postave. I Rubens Barikelo biæe na velikoj sceni barem još godinu dana – veruje se da je potpis na novom ugovoru tek formalnost. Brazilac ima 244 GP starta i još jedna puna sezona bi ga postavila na prvo mesto liste vozaèa sa najviše izvezenih trka. Rekord još od 1993. drži Rikardo Patreze sa 256 gran pri startova.

Nastavak špijunske sage...
U kratkoj pauzi izmeðu Francuskog i Britanskog gran prija, najviše informacija stizalo je o aferi koja se tièe Najdžela Stepnija i neèega što je zapoèelo kao sabotaža ili želja da se "promeni dres", a nastavlja se kao prvorazredna špijunska afera. Daæemo samo kratak pregled zbivanja u proteklih pet dana.

Istraga protiv Stepnija tek je zapoèela, kada je Ferari obznanio da je otpustio Engleza, i to zbog kraðe poverljivih tehnièkih informacija. Sada se ne govori o manipulisanju bolidima uoèi VN Monaka i o sipanju "belog praška" u rezervoare, veæ direktno o špijunaži. Istog dana, oglasio se i Meklaren, pošto je saznao da je visoko rangirani èovek u njihovom timu "krajem aprila primio paket informacija" od izvesnog zaposlenog u Ferariju. Ubrzo je otkriveno i ime – reè je o Majku Kohlanu, šefu dizajna. Kohlan je najpre suspendovan, a sasvim je izgledna istraga i protiv njega. Italijani su samo potvrdili da ta suspenzija stoji u vezi sa otpuštanjem Stepnija. Ovaj potez dokazuje da ekipa iz Vokinga celu stvar shvata veoma ozbiljno. Svoj prvi razgovor sa policijom Stepni je imao u èetvrtak i saslušavanje je trajalo tri sata. Njegov advokat tvrdi da je Englez "zaprepašæen optužbama" i da æe dokazati svoju nevinost.

Berni Eklston nije iskljuèio sankcije protiv Meklarena zbog špijunskog skandala. "Ako su informacije korišæene i uticale su na performanse automobila, FIA bi mogla da oduzme ekipi poene u konstruktorskom prvenstvu." Prvi èovek F1 smatra da vozaèi ne bi trebalo da budu kažnjeni, jer "dobiju auto, sednu u njega i nemaju predstavu da se nešto desilo". To je naizgled korektno, ali nije sasvim logièno, jer ukazuje da zapravo postoji velika nedoumica kako sankcionisati pobede eventualno postignute sa automobilom koji je plod industrijske špijunaže.

Ron Denis tvrdi da afera ne pogaða njegov tim i siguran je da æe to FIA pre ili kasnije i potvrditi. Ma kakva bila, veza ipak postoji, jer je Stepni dostavio poverljive informacije Meklarenovom glavnom dizajneru, samo je pitanje šta je od dobijenih podataka ekipa upotrebila – ako išta jeste. Kako bi to razjasnio, Meklaren je pozvao FIA da izvrši detaljnu inspekciju MP 4-22 bolida.

Krug osimnjièenih se širi i cela stvar mogla bi da ne bude ogranièena samo na Ferari i Meklaren. Specijalizovana nemaèka štampa objavila da su Stepni i Kohlan, nezadovoljni pozicijama u svojim ekipama, pokušali da se preko poverljivih informacija dokopaju rukovodeæih pozicija u F1 ekipi Honde. Ova dvojica su navodno u Londonu stupila u kontakt sa èelnicima japanskog tima, i pokazala im "materijal koji bi ih mogao zanimati". Honda, prema istom izvoru, nije pokazala interesovanje.

Zatim je i Honda izdala saopštenje u kojem je potvrdila da su se Stepni i Kohlan, sada veæ glavni osumnjièeni u špijunskoj aferi, sastali sa èelnicima japanske ekipe. Prema Hondinim tvrdnjama, Najdžel Stepni je tražio sastanak sa Nikom Frajem, izvršnim direktorom Honda F1 tima. Susret ove dvojice se i dogodio u junu ove godine, a Stepni je sa sobom doveo i Majka Kohlana. Tema sastanka bile su moguænosti za rad u Hondinoj F1 ekipi. Japanci podvlaèe da ni u jednom momentu tokom ovog sastanka nisu ni ponuðene ni primljene bilo kakve poverljive informacije. Nik Fraj je o svemu obavestio Žana Toda i Rona Denisa i ponudio da pruži i sve dodatne informacije koje bi Ferari i Meklaren mogli da zatraže.

Tako je prièa o sabotaži ili o želji Ferarija da se "otarasi" Najdžela Stepnija dobila sasvim novi obrt, a ne treba sumnjati da se na ovome neæe završiti.
_________________

Global Massage: Ne vredi da mi saljete privatne poruke jer ne mogu da vam odgovorim, gazda mi je zabranio tu mogucnost!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku MSN Messenger
skiner_x
Ratnik Svetla
Ratnik Svetla


Pridruio: 20 Sep 2006
Poruke: 1510
Lokacija: Elms Field, Serbia, EU

PorukaPoslao: Sub Jul 07, 2007 9:31 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Luis oduševljen, Alonso optimista

Foto: APVozaè Meklarena Luis Hamilton prezadovoljan je osvajanjem pol pozicije za Veliku nagradu Britanije, pred domaæom publikom, na stazi u Silverstonu. Hamilton je zvanièni trening završio ispred Finca Kimija Raikonena, ostvarivši najbolje vreme u poslednjim trenucima kvalifikacija. Treæe mesto zauzeo je timski kolega Fernando Alonso, a èetvrto Felipe Masa.

Trenutni lider svetskog šampionata Formule 1 izjavio je nakon kvalifikacija da je u poslednjih nekoliko krivina, i pored buke motora, mogao da èuje podršku navijaèa sa tribina, što mu je, kako kaže, dalo dodatnu motivaciju.

Zvanièni trening u Silverstonu pratilo je 80.000 ljudi, 2.000 više nego što je bilo na prošlogodišnjoj trci.

"U poslednjih nekoliko krivina sam znao da imam dobro vreme. To obièno donosi dodatni pritisak, ali su mi sve olakšali navijaèi. Videti ih u toliko broju je fantastièna stvar. Sjajno je videti takvu reakciju. Mogao sam èak i da ih èujem iz bolida. Na trci æu dati sve od sebe, pa æemo videti šta æe se desiti", rekao je Hamilton, koji do sada ima stoprocentni uèinak nakon osvajanja pol pozicije (dva pola, oba puta došao do pobede).

"Imao sam problema u prvom sektoru, gde sam gubio vreme, naroèito u odnosu na Alonsa. Ovog puta sam prošao kroz krivinu Kops skoro punim gasom, taj ritam sam držao do kraja kruga i to mi je donelo pol", dodao je 22-godišnji Britanac.

Njegov timski kolega Fernando Alonso je, uprkos padu sa prvog na treæe mesto u poslednjim trenucima kvalifikacija, uveren da æe se u nedelju boriti za pobedu.

Španac, navodno, nosi nešto više goriva od timskog kolege, što bi na trci moglo da mu donese znaèajnu prednost.

"U petak nismo bili dovoljno brzi. Meðutim, preko noæi smo izvršili nekoliko promena i u kvalifikacijama sam vozio potpuno drugaèiji automobil, mnogo brži i to tokom svih treninga, tako da nemam razloga da ne budem optimista kada je trka u pitanju", rekao je Alonso, koji je u Silverstonu osvajao pol poziciju 2005. i 2006. godine.


Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Laps
1 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:19.885 1:19.400 1:19.997
2 6 Kimi Räikkönen Ferrari 1:19.753 1:19.252 1:20.099
3 1 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 1:19.330 1:19.152 1:20.147
4 5 Felipe Massa Ferrari 1:19.790 1:19.421 1:20.265
5 10 Robert Kubica BMW 1:20.294 1:20.054 1:20.401
6 11 Ralf Schumacher Toyota 1:20.513 1:19.860 1:20.516
7 4 Heikki Kovalainen Renault 1:20.570 1:20.077 1:20.721
8 3 Giancarlo Fisichella Renault 1:20.842 1:20.042 1:20.775
9 9 Nick Heidfeld BMW 1:20.534 1:20.178 1:20.894
10 12 Jarno Trulli Toyota 1:21.150 1:20.133 1:21.240
11 15 Mark Webber Red Bull-Renault 1:20.583 1:20.235
12 14 David Coulthard Red Bull-Renault 1:21.154 1:20.329
13 17 Alexander Wurz Williams-Toyota 1:20.830 1:20.350
14 8 Rubens Barrichello Honda 1:21.169 1:20.364
15 19 Scott Speed STR-Ferrari 1:20.834 1:20.515
16 18 Vitantonio Liuzzi STR-Ferrari 1:21.160 1:20.823
17 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:21.219
18 7 Jenson Button Honda 1:21.335
19 23 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:21.448
20 20 Adrian Sutil Spyker-Ferrari 1:22.019
21 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:22.045
22 21 Christijan Albers Spyker-Ferrari 1:22.589
_________________

Global Massage: Ne vredi da mi saljete privatne poruke jer ne mogu da vam odgovorim, gazda mi je zabranio tu mogucnost!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku MSN Messenger
lord.trax
Nocni Strazar
Nocni Strazar


Pridruio: 29 Jan 2007
Poruke: 5091
Lokacija: Ulmefeld

PorukaPoslao: Ned Okt 21, 2007 7:57 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Desilo se sranje. Jbg, Hamilton ce imati mnogo vremena da se iskupi. Platio je danak neiskustvu.
_________________
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku Poalji email
Hanibaal
Komandant
Komandant


Pridruio: 05 Maj 2006
Poruke: 7485
Lokacija: Pejovac / Novi Sad

PorukaPoslao: Ned Okt 21, 2007 11:54 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Cestitke Hamiltonu, ali Kimi je ipak mnogo finiji... Wink

I, moram da kazem... Jesam vam rek'o???
_________________
Nije vazno odakle sam, sve dok znades kuda putujem...


Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku Poalji email MSN Messenger
Perseus
TS novinar
TS novinar


Pridruio: 15 Okt 2007
Poruke: 80
Lokacija: Mongolija

PorukaPoslao: Pon Okt 22, 2007 12:46 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Na zvanicnom sajtu F1 sam procitao da ce FIA diskvalifikovati vozace williams-a i sauber-a

BMW Sauber and Williams under investigation - updated

The BMW Sauber and Williams teams are being investigated by Brazilian Grand Prix stewards over possible technical irregularities on their cars at the end of Sunday’s Interlagos race.

The enquiries relate to fuel temperature, which under Formula One racing’s technical regulations are not allowed to fall more than 10 degrees Celsius below ambient air temperature at any time. Williams and BMW Sauber are understood to have exceeded this range.

Nico Rosberg finished fourth for Williams, with Robert Kubica and Nick Heidfeld fifth and sixth respectively for BMW Sauber. If they were to be disqualified, it would move McLaren’s Lewis Hamilton up from seventh to fourth, making him world champion, rather than Ferrari’s Kimi Raikkonen.

Raikkonen won the race from team mate Felipe Massa, with McLaren’s Fernando Alonso third.
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku
skiner_x
Ratnik Svetla
Ratnik Svetla


Pridruio: 20 Sep 2006
Poruke: 1510
Lokacija: Elms Field, Serbia, EU

PorukaPoslao: Pon Nov 05, 2007 2:19 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

The 2008 calendar in full:

16 Mar Australia
23 Mar Malaysia
6 Apr Bahrain
27 Apr Spain
11 May Turkey
25 May Monaco
8 Jun Canada
22 Jun France
6 Jul Great Britain
20 Jul Germany
3 Aug Hungary
24 Aug Europe
7 Sep Belgium
14 Sep Italy
28 Sep Singapore*
12 Oct Japan
19 Oct China
2 Nov Brazil

*Night race
_________________

Global Massage: Ne vredi da mi saljete privatne poruke jer ne mogu da vam odgovorim, gazda mi je zabranio tu mogucnost!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku MSN Messenger
Legolas
TS kolovodja
TS kolovodja


Pridruio: 26 Jan 2008
Poruke: 373
Lokacija: Zlochudovo

PorukaPoslao: Sub Mar 15, 2008 1:12 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Hamiltonu pol-pozicija u Melburnu

Vozaè Meklarena Luis Hamilton startovaæe sa pol pozicije u prvoj trci formule jedan ove sezone koja se vozi za Veliku nagradu Australije. 23-godišnji Britanac bio je brži od Poljaka Roberta Kubice, pilota BMW-a, koji æe se naæi prvi put u prvoj liniji na startu. Za Hamiltona to je sedma pol-pozicija u 18 trka. Prošlogodišnji pobednik u Melburnu Kimi Raikonen eliminisan je posle prve faze kvalifikacija, pošto je njegov bolid imao problem sa pritiskom.

Finac koji je prošle sezone pobedio Hamiltona za samo jedan poen, startovaæe sa 16. mesta u trci koja æe biti malo komplikovanija bez raznih pomagala.

Sa treæe pozicije trku æe krenuti Finac Heiki Kovalainen u Meklarenu, dok je na èetvrtoj poziciji Brazilac Felipe Masa u Ferariju.

"Mislim da nismo mogli da ostvarimo bolji rezultat na startu. Biæe to teška trka, moramo da dobro sve planiramo i da se nadamo najboljem", rekao je Hamilton.

Dvostruki prvak sveta Fernando Alonso, opet u Renou, nije uspeo da uðe meðu prvih deset, pa æe trku poèeti sa 12. pozicije. Peti æe na startu biti Nemac Nik Hajdfeld u BMW-u, a sa njim u redu je Italijan Jarno Truli u Tojoti. Iza njih su Nemac Niko Rozberg u Vilijamsu , Britanac Dejvid Kultard u Red Bulu, Timo Glok u Tojoti i Sebastijan Fetel u Toro Rosu.

Rezultati kvalifikacija:
1. Luis Hamilton (Meklaren) 1:26.714
2. Robert Kubica (BMW) 1:26.869
3. Heiki Kovalainen (Meklaren) 1:27.079
4. Felipe Masa (Ferari) 1:27.178
5. Nik Hajdfeld (BMW) 1:27.236
6. Jarno Truli (Tojota) 1:28.527
7. Niko Rozberg (Vilijams) 1:28.687
8. Dejvid Kultard (Red Bul) 1:29.041
9. Timo Glok (Tojota) 1:29.593
10. Sebastijan Fetel (Toro Roso)
11. Rubens Barikelo (Honda) 1:26.173
12. Fernando Alonso (Reno) 1:26.188
13. Dženson Baton (Honda) 1:26.259
14. Kazuki Nakadžima (Vilijams) 1:26.413
15. Mark Veber (Red Bul)
16. Kimi Raikonen (Ferari)
17. Ðankarlo Fizikela (Fors Indija) 1:27.207
18. Sebastijen Burdo (Toro Roso) 1:27.446
19. Adrijan Sutil (Fors Indija) 1:27.859
20. Takuma Sato (Super Aguri) 1:28.208
21. Nelsinjo Pike (Reno) 1:28.330
22. Entoni Dejvidson (Super Aguri) 1:29.059
_________________

Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku Poseti sajt autora
nidzor
TS kompjuteras
TS kompjuteras


Pridruio: 06 Apr 2007
Poruke: 107
Lokacija: Medveða/e necu da napisem beograd zinat

PorukaPoslao: Sub Mar 15, 2008 5:19 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Raikonen osvaja titulu
_________________
partizan, partizan, partizan,
partizan je sampion,
sampion, sampion, sampion,
sampion je partizan
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku
Legolas
TS kolovodja
TS kolovodja


Pridruio: 26 Jan 2008
Poruke: 373
Lokacija: Zlochudovo

PorukaPoslao: Ned Mar 16, 2008 1:16 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Hamilton pobedio u Melburnu

Vozaè Meklarena Luis Hamilton pobednik je prve trke sezone formule jedan koja je vožena za Veliku nagradu Australije u Melburnu. 23-godišnji Britanac bio je brži za 5.4 sekunde od drugoplasiranog Nika Hajdfelda, nemaèkog pilota u bolidu BMW Zaubera.

Još jedan Nemac Niko Rozberg proslavio je svoj prvi podijum u karijeri pošto je u Vilijamsu zauzeo treæu poziciju.

Trku su obeležili brojni incidenti, a završilo je samo sedam od 22 vozaèa na startu. Nijedan od Ferarija nije prošao kroz cilj, pošto je svetski šampion Kimi Raikonen morao da odustane pet krugova pre kraja.

Dvostruki svetski prvak Španac Fernando Alonso bio je èetvrti u Renou.

Bila je ovo peta pobeda u 18 trka koliko je Hamilton vozio u svojoj karijeri.

"Ova pobeda mi je najdraža od svih, jer vidim da sam se popravio u mnogo oblasti, ali ne bih rekao da je pobeda bez greške, jer postoji još dosta oblasti gde treba tek da se popravim. Dobro sam koristio gume, kontrolisao ritam i samopouzdanje. Ovo je bila moja najbolja trka", rekao je Hamilton.

Dok se Hamilton radovao pobedi, svetski šampion Kimi Raikonen i njegov kolega iz Ferarija Felipe Masa nisu imali preterano razloga za slavlje, jer nisu završili trku koja je vožena na temperaturi od 51 stepen celzijusa.

"Ulazim u novu sezonu, okrenuo sam novu stranicu, želeo sam da dobro krenem. Èitav tim je spreman da pravi dobre rezultate", dodao je Hamilton.

Pobeda Hamiltona i peto mesto Kovalainena dalo je Meklarenu voðstvo na samom poèetku sa 14 poena. Naredna trka vozi se naredne nedelje u Sepangu za Veliku nagradu Malezije.

Rezultati:
1. Luis Hamilton (Meklaren) 1:34:50.616
2. Nik Hajdfeld (BMW) +5.478
3. Niko Rozberg (Vilijams) +8.163
4. Fernando Alonso (Reno) +17.181
5. Haiki Kovalainen (Meklaren) +18.014
6. Kazuki Nakadžima (Vilijams) + 1 krug
7. Sebastijan Burdo (Toro Roso) + 3 kruga
8. Kimi Raikonen (Ferari) + 5 krugova
____________
Trku nisu završili: Robert Kubica (BMW), Timo Glok (Tojota), Takuma Sato (Super Aguri), Nelsinjo Pike (Reno), Felipe Masa (Ferari), Dejvid Kultard (Red Bul) , Jarno Truli (Tojota), Adrijan Sutil (Fors Indija) , Mark Veber (Red Bul), Dženson Baton (Honda), Entoni Dejvidson (Super Aguri), Sebastijan Fetel (Toro Roso), Ðankarlo Fizikela (Fors Indija)
_________________

Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku Poseti sajt autora
skiner_x
Ratnik Svetla
Ratnik Svetla


Pridruio: 20 Sep 2006
Poruke: 1510
Lokacija: Elms Field, Serbia, EU

PorukaPoslao: Ned Nov 02, 2008 8:20 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Pobeda Mase, šampionat Hamiltonu


Vozaè Ferarija Felipe Masa pobedio je na VN Brazila, ali je novi svetski prvak Britanac Luis Hemilton.

Masa je od poèetka trke bio na prvoj poziciji, a Hamilton je gotovo u ciljnoj liniji prestigao Tima Gloka, probio se na peto mesto koje mu je obezbedilo titulu svetskog prvaka. Drugo mesto osvojio je Fernando Alonso, a treæi Raikonen. Tri kruga pre kraja Fetel je uneo dramu na stazu obišavši Hamiltona, koji je tada pao na šesto mesto.

Koliko je trka bila neizvesna govori i èinjenica da su i u Ferariju slavili itutlu, a onda ih je oblio hladan znoj kada su shvatili da je Hamilton uspeo da u ciljnoj ravnini obiðe Tima Gloka.

Na taj naèin je vozaè Meklarena postao najmlaði svetski šampion i doneo je svom timu 13. titulu.
_________________

Global Massage: Ne vredi da mi saljete privatne poruke jer ne mogu da vam odgovorim, gazda mi je zabranio tu mogucnost!
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku MSN Messenger
Lepljiva
Kandidat za predsednika TS
Kandidat za predsednika TS


Pridruio: 14 Maj 2007
Poruke: 1708

PorukaPoslao: Ned Nov 02, 2008 9:24 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Zar nije malo sumnjivo ovo preticanje u ciljnoj ravnini? Mislim.....nije tu sve èisto Confused
_________________
Govorim tiho i nosim oklagiju sa sobom.
"Dobar dan tetka Lepa"

-"Sine 'se nosish u pizdu materinu i ti i tvoje dobar dan"
Munje


Poslednji izmenio Lepljiva dana Ned Nov 02, 2008 11:35 pm, izmenjeno ukupno 1 puta
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku MSN Messenger
mira
Nadzornik
Nadzornik


Pridruio: 06 Okt 2005
Poruke: 451
Lokacija: trstenik

PorukaPoslao: Ned Nov 02, 2008 9:40 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

hamilton osvojio F1
obama postao predsednik amerike
...
sta je sledece
ko razume shvatice
_________________
trstenik je moj izbor
Nazad na vrh
Pogledaj profil korisnika Poalji privatnu poruku Poalji email
Prikai poruke iz poslednjih:   
Napii novu temu   Odgovori na poruku    Trstenik forum -> Sport Sva vremena su GMT + 1 sat
Idi na stranu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sledeci
Strana 9 od 10

 
Skoi na:  
Ne moete pisati nove teme u ovom forumu
Ne moete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne moete menjati vae poruke u ovom forumu
Ne moete brisati vae poruke u ovom forumu
Ne moete glasati u ovom forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group